روزگار پدرام

مطالب این وبلاگ خاطرات دلنوشته ها و اتفاقات زندگی روزمره منو در بر میگیره

روزگار پدرام

مطالب این وبلاگ خاطرات دلنوشته ها و اتفاقات زندگی روزمره منو در بر میگیره

قهوه تلخ

حتمآ همه میدونید که قهوه تلخ چیه  

بله مجموعه تازه پدر طنز نوین ایران استاد مهران مدیری 

اما من نمیخوام از قهوه تلخ ساخته مهران مدیری سخنی بر زبان جاری کنم 

من از تلخی میگویم که هیچ یک از ما ان را ندیدیم 

تلخی که بهترین کارگردان ما باید از مردم ما خواهش کند که ساخته جدیدش رو کپی نکنند و ان را بخرد ولی میبینیم ساخته های ابکی مسعود ده نمکی ها و دیگران بر صحفه تلویزیون ما نمایان میشود 

تلخ است دنیا 

تلخ است قصه مردی که میخواهد با مشقت فراوان لبخند را به یادمان اورد 

 به حرمت این تلخی کاری کنیم تا مهران شاد باشد

نظرات 13 + ارسال نظر
MyTheme پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 13:52 http://www.mytheme.ir

سلام دوست عزیز
وب سایت MyTheme.ir (قالب من) گرافیک منحصر بفرد و بسیار جذابی برای قالب های رایگان وبلاگ در همه موضوعات و زمینه ها ارائه داده. اگه می خوای وبلاگت جذابیت زیادی واسه بازدید کنندگان داشته باشه پیشنهاد می کنم حتما یه سر بزن قالب ها رو ببین و انتخاب کن. موفق باشی

نگین پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 14:29 http://neginsky.blogsky.com

باهات موافقم.همیشه حقیقتا رو تلخ مینویسن.منم آپماا

ددی ددری پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 15:48 http://www.mojesarkash.blogfa.com

اینم سرش تو اخوریه ه ده نمکی هست حالا فرقش اینه که کجکی نشست لب اخور
این بازی ها رو راه انداخته فروشش بره بالا
وگرنه با اینا مخالف باشی همچی ریشه اتو میسوزونن که صدات درنیاد

ددی بعید میدونم وگرنه الان ۱۰۰ تا عکس ازش در اومده بود

فرانک پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 15:50 http://faranak313.blogsky.com

سلام. از وبت خوشم اومده. اگه دوس داشتی به وبلاگ منم سر بزن

حتمآ

MoHseN HoseiNi پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 16:25 http://RedStars.mihanblog.com

سلام
من هم یک وبلاگ شخصی دارم
که در مورد مسائل شخصی و کارهای جدیدم مطلب می نویسم
البته نیاز به فلش پلیر ورژن 10 دارید که بتوانید وبلاگم رو کامل و بی نقص ببینید
برای شروع فعالیتم در وب نیاز به حمایت وبلاگ های ایرانی دارم، که من رو لینک کنند و رتبه وبلاگم رو بالا ببرند تا با طرح های ایرانی ام هنر سنتی/مدرن ایران رو به ایرانی های خارج از کشور نمایش بدهم
به همین دلیل این نظر رو به وبلاگتون ارسال کردم تا اگر از وبم خوشتون اومد برای حمایت و پشتیبانی وبم رو لینک کنید
می توانید موافقت یا مخالفتتون رو در قسمت نظرات وبلاگم مطرح کنید
در صورت موفقت لطفاً وبلاگم رو با نام "ستاره های سرخ" و یا با نام انگلیسی RedStars لینک بفرمایید..
همچنین خوشحال می شوم اگر راجع به کارهام نظرتون رو ارسال کنید،..
هر چند مدت یک کار جدید در وبلاگم قرار می دهم که می توانید با دنبال کردن وبلاگم کارهای جدیدم رو مشاهده کنید
با تشکر

شیدا پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 18:44

هی هی

منم برگشتم تبریز میرم میخرم

افرین

مهرناز جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 00:16

پدی تبلیغ می کند !!!
دینگ دینگ !!!

ای بگی نگی دلم به حالش سوخت

miladi جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 00:27 http://miladi805.blogfa.com

اینها همشون دستشون تو یک کاسه هستش .
ولی از دزدی کپی رایت نمیشه گذشت

میلادی اگه اینجوری بود حتمآ مدرک در میکردن از خودشون

ندا جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 14:18

مرسی پدرام خان
من دانشجوی سنندجم...بچه ی مریوانم.
شماکه بامریوانی هامشکلی ندارید؟؟؟؟؟؟

سلام عزیزم
نه فدات شم من کلآ مریوان رو دوست دارم و کل فامیلهام اونجا زندگی میکنن
اومدی یه ادرسی چیزی بذار بشه پیدات کرد

دلم ها به تاسه زریبار

ندا دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 14:05

پدرام عزیزمن وبلاگ ندارم.
میخوام یکی درست کنم.
اگه درست کردم بهت خبرمیدم دوست من.
خیلی خیلی خوشحالم که ازمریوان خوشتون میاد.
*بژیت کوردوکوردستان*

مرسی و همچنین خوشحالم از اشنای
در ضمن منظور من کلی بود

ندا دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 18:41

اخی

ندا سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 16:55

مینونم بپرسم الان کدوم کشورزندگی می کنید؟؟وچی می خونید؟؟؟

اره میتونی
تو معرفی نامه هست
استرالیا
مهنس ناظر
مهندس پروچه
مهندس سازه و معماری

ندا سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 20:46

موفق باشی.
وبلاگت خیلی قشنگه.
راستشوبخوای زیادبامردم سنندج جورنیستم...آخه میدونی خیلی سردوبی عاطفه هستن.ولی مث اینکه شمامث اونانیستی.

نگیییییییییی
عزیزم اونا سنندجی نیستن
اکثرآ غیر سنندجی هستن البته من با هیچ کدومشون مخالف نیستم ولی ضد کرد زیاد وگر نه سنندجی ها خیلی مهربونن
اومدی یه نشونی از خودت بزار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد