روزگار پدرام

مطالب این وبلاگ خاطرات دلنوشته ها و اتفاقات زندگی روزمره منو در بر میگیره

روزگار پدرام

مطالب این وبلاگ خاطرات دلنوشته ها و اتفاقات زندگی روزمره منو در بر میگیره

همه رو برق میگیره من رو ............ خدا توبه

از شانس من دیشب داشتم با لپ تابم کار میکردم بلند شدم برم یه کاری انجام بدم همراه با لب تاپ خوردم زمین لب تاپ ۳ ماهه من خورد و خمیر شد هیچیش نموند اینم از شانس منه  

 

ولی امروز یه تازه شو گرفتم  یه مدل بالاتر چه حالی میده ولی یه چیزی دستگیرم شد  

اونم اینکه این تکنولوژی کاری کرده که یکی مثل من یه شب کامپوتر نداشته باشه کارش تمومه

نظرات 9 + ارسال نظر
امیرحسین یکشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 14:40 http://jurvajur.blogsky.com

سلام دوست عزیزم
اگه مایل به تبادل لینک هستی لطفا منو با عنوان
جورواجور
لینک کن. بعد بیا تو وبلاگ من تو بخش نظرات بگو تا لینکت کنم. ممنون.

شیدا یکشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 15:42

بخاطر شکستن لب تاپت متاسفم ولی در هر حال لپ تاپ نو مبارکت باشه

ممنونم شیدا جون

فاطیما یکشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 16:25

خسته نباشی شما

عزیز دلم من به اقتصاد دنیا کمک کردم

من دوشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:50 http://www.mojesarkash.blogfa.com

ددی

شهره چهارشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 21:54 http://shohreafagh.persianblog.ir/

بالاخره ما غصه شکستن لپ تاپت رو بخوریم یا شاد باشیم واسه خرید این یکی لب تاپت!!

شهره بانوی عزیز شما همیشه خوش باش

راحیل سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:42 http://www.zendegi-baeshgh.blogfa.com

حالا نمیشد بیشتر مراقب باشی؟

راحیل جون چون جدیدشه حال میده

شیدا پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 21:35


´´´´´´´´´´´´´´´----´´¶¶
´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶´´¶¶
´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶
´´´´´´¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶
´´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶´´´´¶¶
´´´´´´´´´¶¶´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶
´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´¶¶¶¶´¶¶¶
´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶
´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶
´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶
´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶
´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶
´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´

آپ نکردی منم نقاشی کشیدم ، خب تقصیر خودته به من چه ...

چشم شیدا خانوم در اولین فرصت اب میشم

رها شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 14:39

پدرام جون اگه نمیخوای بیای بگو من بیام!!! جمش کن دیگه اینجارو این چه بساطیه

رها جون الان دارم مینویسم باور کن

نگین چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 16:46 http://www.neginsky.blogsky.com

چه جالب.......خوبه خودتون چیزیتون نشد...من فقط یک انسانم همین!

خودم چرا دیگه ار خجالت اب شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد