روزگار پدرام

مطالب این وبلاگ خاطرات دلنوشته ها و اتفاقات زندگی روزمره منو در بر میگیره

روزگار پدرام

مطالب این وبلاگ خاطرات دلنوشته ها و اتفاقات زندگی روزمره منو در بر میگیره

مهمون عزیز سیدنی

توی این دنیای بی حاصله بودم 

با همه شکستگیهای دل من  

با همه تلخی قصه تو و من  

من که حیفم میاد از گلایه کردن 

 ارزش گلایه من بیش از اینهاست  

نه برای اون کسی که اهل سوداست 

  

اگه یادتون نیست اینو کجا شنیدید میگم اهنگ شعر زیبای سهم من با صدای داریوش اقبالی عزیزم که ۱۸ یا ۱۹ ماه اینده مهمون سیدنی ایشالله بتونم برم خیلی صداش رو دوست دارم یگانه خواننده پاپ ایران البته راست میگن دو چیز قدیمیش خوبه دوست و شراب شده قصه داریوش عزیزم اهنگهای قدیمیش هنوز هم غوغا میکنن 

 

جای همه شما عزیزانم خالی ولی اگه رفتم حتمآ جای همتون رو خالی میکنم راستی یک ماهی میشه دایی عزیزم برگشته پیش خودمون سیدنی چه حالی میده با دایی چون مهمونی رفتن خیلی دوسش دارم دایی عزیزم

نظرات 6 + ارسال نظر
نیلوفر شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 17:09 http://khoneye-dewdrop.blogsky.com/

خوش به حاله تو که میری سیدنی جای من تو کنسرتش یه سوت بزن

جای شما خالی
دوست جدید

پدرتاک شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 17:14

هیچ وقت از داریوش اقبالی خوشم نیومد به جاش دیوونه ی امیر ارامم
خوش بگذره ابو کانگورو

ای ددی دلت میاد
با اون صدای قشنگ بعدشم داریوش مال نسل شماست این خواننده جدید ها یکم خیلی سوسولآ بابا

مهرناز یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 20:24

سلام ...
خوبی؟
خوشحالم یکی به جمع دوستات اونجا اضافه شده..(دائیت رو میگم) توی غربت یه هموطن و هم خون هم خودش خیلی ه...
کنسرت داریوش!فکر خوبیه...ما که اینجا از این داریوشا نداریم!

سلام مهرناز بانوی گل خوبی
اره والا هر چه دوست و اقوام و نزدیکان بیشتر زندگی شیرینتر

فاطیما سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 14:27

خوش بگذره جوون

جای دوستان گل خالی

شیدا چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:21

کلا دایی ها خیلی باحال تشریف دارن ، ایشالا که پیشش بهت خیلی خیلی خوش بگذره

جای شما شدیدآ خالی که بیشتر خوش بگذره

نگین چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 16:44 http://www.neginsky.blogsky.com

ه!چه جالب تازه فهمیدم اونورین!
خوبه..داریوش و ابی رو خیلی دوست دارم...اماا
خوش بگذره و اینکه شما اونجا کنسرت داریوش میبینی و ما اینجا کنسرت درد و رنج و محنت و غم...ومردانی کهه کلیه میفروشند و نامدانی که میدزدند!

درد و رنج ما اگه بیشتر نباشه کمتر نیست
راستی این اما ادامه نداشت؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد