روزگار پدرام

مطالب این وبلاگ خاطرات دلنوشته ها و اتفاقات زندگی روزمره منو در بر میگیره

روزگار پدرام

مطالب این وبلاگ خاطرات دلنوشته ها و اتفاقات زندگی روزمره منو در بر میگیره

یک سال دیگر گذشت

امروز تولد ۲۴ سالگی رو جشن گرفتم برعکس بقیه سالها خیلی ساکت و اروم یه دونه هدیه همین و بس  

 

خودم داره باروم میشه که دیگه داره سنم میره بالا 

جوونی هم دورانیه که کم کم داره تموم میشه 

امروز ۲۴ سال از تولدم میگذره خوب یا بد با تمام خاطرات  

 

با خودم فکر میکردم که ۲۳ تا ۳۶۵ روزی زنده بودم تنفس کردم خندیدم گریه کردم و زندگی کردم و چه روزای توی زندگیم بود چه اتفاقاتی رو پشت سر گذاشتم خوب یا بد گذشت مثل یک باد مثل یک خواب  

 

از تمام دوستای که این روز رو یادشون بود و بهم یاداوری کردن که دوستم دارن از صمیم قلب تشکر میکنم و روی ماه همشون رو میبوسم 

 

عمری باشه جبران کنم 

 

همتون رو دوست دارم 

قربان همه  

پدرام 

 

نظرات 14 + ارسال نظر
شیدا یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 19:44

تولدت خیلی خیلی مبارک باشه
ایشالا 240000000 ساله شی

ممنون شیدای جونم
عزیز دل چقدره تو ماهی

شیدا یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 20:05

شرمنده من دفتر نقاشیمو گم کردم فعلا مجبورم اینجا نقاشی کنم


__?????____????
___????__????_???
__???____????__???
__???_???___??__??
__???__???????___???
___???_????????_????
???_??_???????__????
_???_____????__????
__??????_____?????
___???????__?????
______???? _??
______________??
_______________?
_????_________?
__?????_______?
___????________?
____?????______?
_________?______?
_____???_?_?__?
____?????__?_?
___??????___?_____?????
____????____?___???_?????
_____??____?__??____??????
______?___?_??_______????
_________???__________??
_________??____________?
_________?
________?
________?

مرسی عزیز دل

شیدا یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 20:06

__________**_____*__*___________
_________*___*___*__*_______******
__________*___*__*________**::::::::**
______________*__*_______**::::::::::**
_______________*__*_____**:::::::::::**
________________*__*___*:::::::::::::**
_________________*_*__*::::::::::::::**
_____**********____##*::::::::::::**
___**:::::::::::::::::::* ^^*::::****::::**
__**::::::::::::::::::::*^^^**:::::::::::::**
___**::::::::::::::::::::::*^^ ^*:::::::::::::**
_____**:::::::::::**::::::**^^*:::::::::::**
__________****:::::::::::::*^*********
____________**:::::::::::**
___________**::::::::**
_______.o? ? .******
……O ? *
*.°
?
...°
....O
.......°o O ° O
.................°
.............. °
............. O
.............o....o°o
.................O....°
............o°°O.....o
...........

شیدا یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 20:07


´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´
´´´´´´¶¶´´´´¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶´¶¶¶¶´´
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶´´´´¶´
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶´´´¶´
´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶´
´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´
´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´
´¶¶¶´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´
´´´¶´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´¶´´
´´¶¶¶´´´´´´´´´¶¶¶´´´´¶¶´´´¶¶´´
´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´
´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´
´´´¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´
´´´¶´´´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶´´´¶´´´´´
´´´¶´´´´¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶´´´´
´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´¶¶´´
´´¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶´´
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´
´´¶¶´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´¶¶´´´
´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´

شیدا یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 20:07

_____*#######*
___*##########*
__*##############
__################
_##################_________*###### ##
_##################_______*###########
__##################_____*#############
___#################*__################
____#################_################
______###############################
_______#############################
________###########################
__________########################
___________*#####################
____________*##################
_____________*###############
_______________#############
________________##########
________________*########
_________________######
__________________####
__________________###
___________________#

سیما یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 20:56

باز کن پنجرهها را که نسیم
روز میلاد اقاقی ها را
جشن میگیرد
و خورشید
روی هر شاخه کنار هر برگ
شمع روشن کرده است
لمس بودنت مبارک

پدرام جان سالروز تولدتو از صمیم قلب تبریک میگم و امیدوارم هزار سال زنده و پاینده باشی

سلام سیمای جون خوبی
مرسی عزیز دلم

هلی یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 22:50

زاد روزت خجسته، پدرام جان
امیدوارم همیشه شاد، سالم و موفق باشی

ممنون عزیز دلم
خیلی ماهی که منو فراموش نکردی

فاطیما دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:30

پدرام جان تولدت رو تبریک میگم . امیدوارم لحظه ها و روزهای بسیار زیباتری رو تجربه کنی و لحظه های شادی در انتظارت باشه . امیدوارم به تمامی اهدافی که داری و یکیش هم سفر به ایران هست برسی و تولدت رو اینجا برات جشن بگیریم

با آرزوی بهترین ها

مرسی فاطمه جونم

رها دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 16:26

مبارک باشه دوست داشتم اولین نفر باشم که تبریک بگم ولی بقیه زرنگ ترن انشالله عروسیت

رهای عزیز خیلی ماهی دلم خیلی برات تنگولیده

رویا دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 19:39

تولدت با یه روز تاخیر مبارک پدرام جان ... همیشه موفق و شاد باشی

ممنونم رویای عزیز

راحیل سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 13:40 http://www.zendegi-baeshgh.blogfa.com

تولدت مبارک پدرام جان

سلام راحیل جون
فدای تو عزیزم
خیلی ماهی چه سورپریز قشنکگی مرسی

اگه گفتی من کیم؟؟؟ پنج‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 00:25

خب تولدت که مبارک عزیز دل برادر
اما به جون خودم 24سال هنوز اول جوونیه و سنم میره بالا معنی نداره پدرام جون خوشگل خوشتیپ کانگورو پرور حالا حالا ها جا داری تا بتونی بگی سنم داره میره بالا یا جوونی هم دورانیه که داره تموم میشه تازه جوونیه تو داره شروع میشه بابا کانگورو
اینجا ایکون ماچ مالی ندارید؟؟؟؟؟؟

ددی ددی ددی جون خوبی؟؟؟ الان لینکیدمت عزیز دلم

قوربونت برم من مرسی

همون قبلی پنج‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 00:30

تازشم دیدم لینکم نکردی دیگه ماچ مالیم نمیاد
ببو کانگورو

نگین چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 16:49 http://www.neginsky.blogsky.com

ما فقط یه بار متولد میشیم..علت این جشن گرفتن ها رو نمیدونمم.
در هر صورت..هه راستش نمیدونم چی رو تبریک باید بگم...
تبریک میگم.
به نظر من زمانی باید جشن گرفت که دوبراه متولد شیم.

اگه تولدی دوباره رو تجربه کنبم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد