روزگار پدرام

مطالب این وبلاگ خاطرات دلنوشته ها و اتفاقات زندگی روزمره منو در بر میگیره

روزگار پدرام

مطالب این وبلاگ خاطرات دلنوشته ها و اتفاقات زندگی روزمره منو در بر میگیره

حضرت عزرایل ول کن سینمای ایران نیست

خوب امروز هم میبینیم حضرت عزرائیل عزیز لطف فرمودن و یکی دیگر از پیش کسوتهای سینما و تلویزیون ایران رو با خودشون بردن بعد از کیومرث ملک مطیعی حمیده خیر ابادی محمود بنفشه خواه رضا مرم رضای جمشید لایق نیکو خردمند و محمد رضا اعلامی امروز نوبت محمود بهرامی بود خدایش بیامرزد  

  

موندم این حضرت عزرائیل چه گیری داده به سینمای ایران چرا یه سری به هالیوود نمیزنه  بابا اونجا هم تاریخ مصرف گذشته زیادی دارن

 

  
 
محود بهرامی در گذشت

محمود بهرامی در چندین سریال تلویزیونی از جمله 'خانه به دوش' و 'بزنگاه' بازی کرد.

محمود بهرامی، بازیگر سینما و تلویزیون ایران به دلیل عفونت ریوی در بیمارستان لبافی‌نژاد تهران در ۷۳ سالگی درگذشت.

این بازیگر سینما و تلویزیون که متولد سال ۱۳۱۶ در شهر تویسرکان بود، بازیگری در سینما را از سال ۱۳۵۰ شروع کرد.

از نخستین تجربه های سینمایی او بازی در فیلم خواستگار (محصول۱۳۵۱ ساخته علی حاتمی) بود.

بازی در فیلم های صمد به مدرسه می رود (محصول ۱۳۵۱ ، ساخته پرویز صیاد )، خانه قمرخانم (محصول۱۳۵۱، ساخته بهمن فرمان‌آرا )، اسرار گنج دره جنی (محصول ۱۳۵۳، ساخته ابراهیم گلستان ) و زنبورک (ساخته فرخ غفاری ) از دیگر فیلم های پیش از انقلاب است که محمود بهرامی در آنها بازی کرد.

محمود بهرامی پس از انقلاب نیز در فیلم های فراوانی از جمله مسافران مهتاب (ساخته مهدی فخیم‌زاده)، سال های خاکستر ( ساخته مهدی صباغ زاده )، جیب‌ برها به بهشت نمی روند ( ساخته ابوالحسن داودی) و گاهی به آسمان نگاه کن ( ساخته کمال تبریزی ) بازی کرد.

نظرات 8 + ارسال نظر
فاطیما چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:13

اول
آخی . خدایش بیامرزد

ادم باحالی بود خصوصآ تو سریالهای عطاران

صدف چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:48 http://www.asantabligh.ir

سلام خوبی وبلاگ جالبی داری اگه خواستی یه سری هم به ما بزن گلم . راستی با سایتهای من تبادل لینک می کنی؟اینم آدرسی که تمام سایتهای من تو اون هست www.istgah.asantabligh.com/tabdol1.php

Nazi چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 14:26 http://www.nazishop.sub.ir

سلام دوست من

وبلاگ زیبایی داری . خوشحال میشم به منم سر بزنی.

http://nazishop.sub.ir

مرسییییییییییییییی

شیدا چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 17:49

خدا بیامرزدش

اره والا حیف شد

miladi پنج‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:50 http://miladi805.blogfa.com

سلام دوست من وبلاگ جالب داری حتما یه سر ی به ما بزن (پدرام این خراب شده چرا شکلک نداره بابا درش رو گل بگیره )به تقلید از دو تا بالای .
این لوس بازیها چه حالی میده .
سلام دوست من وبلاگ جالبی دارید ...........
پدرام جون بقای عمر شما باشه ...
البته اگه عمر داشت خودش عمرش رو میکرد

چاکر داش میلادی گل
عزیز لینکت کردم با اجازت شما هم به ما سر بزن
(ایکن سرخ شدن در حد فاجعه هیروشیما بخاطر نداشتن ایکن)

سیما یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 22:07

سلام خوبی؟
شنیدم وبلاگ زدی گفتم یه سری بزنم و بگم مبارکه
نوشته هات همگی خوبند فقط اگه بیشتر در مورد کردستان بنویسی دیگه شاهکار میشه
خیلی وقته دیگه نمیام نت ولی سعی میکنم به وبلاگت زود زود سر بزنم . دیگه چیکار کنم تو کل نت یه دوست بیشتر ندارم اونم تویی !!

به به سیما بانوی عزیز قدم رو چشم ما گذاشتی
خوبی؟ چه خوب شد اومدی
چشم حتمآ از کردستانم مینویسم

س ش چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 17:20 http://sooskeshalakhte.wordpress.com

ای جان....داداش مبارکه

ای جانم خوبی برادر

miladi جمعه 25 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:27 http://miladi805.blogfa.com

خوب بیا اپ کن (باتوم من کو )

چشم داداشی دارم یه کاری میکنم شکلک درست میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد