روزگار پدرام

مطالب این وبلاگ خاطرات دلنوشته ها و اتفاقات زندگی روزمره منو در بر میگیره

روزگار پدرام

مطالب این وبلاگ خاطرات دلنوشته ها و اتفاقات زندگی روزمره منو در بر میگیره

یاد ابیدر بخیر

حالا ما هرجا این حرف رو میزنیم میگن رفتی بلاد کفار حالشو میبری ولی نمیدونن بابا منم انسانم ادم اهنی که نیستم دلم یاد وطن (ولایت) کرده بابا اینجا جای ما نیست اونجا سرزمین ماست   

از روزی که از ایران اومدم بیرون فقط دو بار با یکی از بهترین دوستای زندگیم بهروز صحبت کرده بودم  

امشب بعد از ۴ سال تلفن زدم ای حال داد ای حال داد  

میگفت رفتن ابیدر (پارک امیریه) صبح جمعه و رفتم تو خاطرات شبهای که جلوی خونه با بهروز مینشستیم و حرف میزدیم کل زندگیمون این بود که مثلآ تو اون کوچه از ما بهتر نبود و مینشتیم دخترای محله خودمون و بقیه محله ها رو ببینیم و فکر کنیم بزرگ شدیم  

اهنگهای ناصر رزازی داریوش و مایکل جکسون و اکوا تو مخمون بود تازه اهنگهای تکنو مد شده بود و وانجلیس گوش میدادیم فاز میداد بابا نوجونای این دوره زمونه هیچی از زندگی بلد نیستن 

 

چه روزای بود با بچه ها اشناها فامیلا میرفتیم کردستان گردی و خونه فک و فامیل رفتن تخته نرد بازی حکم ۴ پر بازی کردن    

سنندج مریوان پاوه سقز بانه کرمانشاه و هر جا که دلتون بخواد مبرفتیم یا مهمون داشتیم اینجا انگار نه انگار عین جسد متحرک نه محبتی نه رفت و امدی همه صبح خروس خون میرن سر کار و درس شب میرسن یه دوش بگیرن و بخوابن  

راست میگن بهترین خاطرات ادم مربوط میشه به دوران کودکی و تحصیل تازه میفهمم چرا چون تو اون دوران تمام دلخوشیمون ۴ تا دوست بود با مهمونی های خانوادگی و فوتبال گول کوچیک و سالن رفتن  کارتونهای دهه ۷۰ (البته خودم متولد دهه ۶۰ هستم ) فوتبالیستها کمانگیر نوجوان سرندیپیتی بابا لنک دراز (جودی)

یادش بخیر یه زمانی تنبک و دف  میزدیم چه حالی میداد کل تابستون تازه کلاسهای نازک کاری هم میرفتیم از جاسیگاری بگیر و معرق کاری شعرهای داریوش (توی این دنیای بی حاصله بودم) تا جا قران و تخته نرد اعلای کرد 

اینجا چی هیچی یا کار یا درس یا نت همه چی از یادمون رفته  

ادم سنش که به ۱۸ سال میرسه دیگه عمرش عین برق و باد میگذره عین یه خواب کاش میشد برگشت به اون دوران  

 

اینم یه عکس از امیریه سنندج و کوه زیبای ابیدر (ئاویه ر)  

میدونم در هم نوشتم خب اخر شب یاعت ۱۱ از این بهتر نمیشه 

راستی قهرمانی اسپانیا رو هم تبریک میگم

نظرات 8 + ارسال نظر
چگی جمعه 25 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 20:35 http://chegi.bloghaa.com

چه عجب داداش...کم کم داشتیم نگران میشدیم

فری جون باور کن پیری واسه ادم دلو دماغ نمیزاره

شیدا جمعه 25 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 21:12

منم سنندج میخواااااااااااااااااااااااااااااام زیااااااااد

اره والا
حتمآ میریم با هم

miladi شنبه 26 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:29 http://miladi805.blogfa.com

ای خدا این پدرام رو برگردونش تا ما بریم خونه اشون سسندج یا بریم بالای کوه ابیدر بشینیم یه پیک عرق سگی مفتکی بخوریم بلند بگو امین (واسه این وبلاگت شکلک بزار .. این باتوم من کو )

ای داش میلادی خوش اومدی بیا هر چی بخوای برات میخرم (اخر هرچه با مرام)

اقا این شکلکها کدشو میزنم کار نمیکنه باید ببینم چی کار میشه کرد

فاطیما شنبه 26 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 13:53

منم دلم یه عالمه اون موقع ها رو میخواد . :(
کاش میشد برگشت به اون موقع :(

اره والا میبینی هی ادم دلش اون موقع ها رو میخواد

سیما شنبه 26 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 21:10

شیداااااااااااا بدون من؟ ( بهتره این مشکلو تو خونه حل کنیم )

سلام پدرام خان ، خوبی ؟
کردستانو وجب به وجب باید گشت گاهی به گاهی که یاد سفر چن روزه مون به کردستان میفتم دلم میخواد برم اونجا و دیگه برنگردم
البته احتمالا بعد تموم شدن این درسای زهرماری بخوام برم کردستان روی یه پروژه کار کنم خیلی بهش فک میکنم کردستان از لحاظ منابع خیلی غنیه منم که عاشق این چیزا

ضمنا به نفعته که برنگردی چون اگه برگردی انقد میام خونتون که با جارو دستی بیرونم کنین

بابا شما تشریف بیاد قدم رو چشم ما بزار به همراه شیدا بانو (ایکن لطفآ مسائل رو با گفتگو حل کنید(
راستی سوالی چیزی داشتی بپرس اطلاعات رو تقدیم میکنیم

فاطیما یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:54

آخ جان عکس

جدی اگه عکس خوبه از این به بعد عکس میزارم

مهرناز یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 23:00

آخی...ولی باور کن الان با اون موقعا زمین تا آسمون فرق کرده...
امنیت،آرامش،...
خوبه دوران کودکی و نوجوونیت رو دوس داری...

اره والا
میگم مهرناز مگه دوران کودکی رو دوست نداری شما؟

نگین چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 16:55 http://www.neginsky.blogsky.com

موافقم..راستش من هنوز نرفتم ولی عکسشو دیدم خیلی قشنگ بود موفق باشین

در اولین فرصت برو ببینش حالشو ببر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد